HARI TANPA SELUAR DI KOMUTER!

HARI TANPA SELUAR YANG DILAKUKAN DI DALAM KOMUTER | Mereka bergabung untuk merayakan "No Pants Subway Ride", iaitu hari melakukan aktiviti tanpa seluar di depan orang ramai ketika menaiki subway.


Dua wanita penumpang kereta bawah tanah sedang berbincang sambil mengenakan baju yang tebal tetapi  tanpa mengenakan seluar sebagai hari peringatan "No Pants Subway Ride" atau menaiki kereta dengan tanpa seluar (seluar panjang) di Shanghai, China, Minggu (13/1).


Penumpang kereta bawah tanah tampak pelik melihat beberapa orang yang tanpa mengenakan seluar di Shanghai, China, Minggu (13/1).


Salah seorang lelaki sedang membuka seluarnya di depan penumpang keretapi bawah tanah di Shanghai, China, Minggu (13/1). 

Hal ini merupakan bahagian dari hari libur tanpa serius dalam "No Pants Subway Ride" yang diselenggarakan oleh kelompok seni pertunjukan Improve Everywhere.


Seorang penumpang wanita (kiri) tersenyum malu ketika melihat seorang lelaki tanpa mengenakan seluar duduk di sampingnya ketika berada dilam keretapi di Shanghai, China, Minggu (13/1).


Beberapa penumpang keretapi bawah tanah yang lain juga tidak memakai seluar sebagai peringatan hari tidak serius di Shanghai, China, Minggu (13/1). 

Hari "No Pants Subway Ride" yang sudah berlangsung sejak 1997 ini telah menyebar ke belahan dunia dan dirayakan pada setiap tahun awal Januari.

0 Response to "HARI TANPA SELUAR DI KOMUTER!"

Post a Comment